ဇာတ္လမ္း၊ ဇာတ္ၫႊန္းေတြကို ကိုယ္တိုင္ ဖန္တီးေလ့ရွိတဲ့ ဒါ႐ိုက္တာ ေမာင္မ်ဳိးမင္း (ရင္တြင္းျဖစ္) က “အသည္း တစ္ျခမ္းေလ်ာ္ေၾကး” ဇာတ္ကားကို ကိုယ္တိုင္ ဖန္တီးၿပီး မင္းေမာ္ကြန္း၊ ေအသင္ခ်ဳိေဆြ တို႔နဲ႔အတူ ႐ိုက္ ကူးေနပါတယ္။ သာမန္ ခ်စ္ႀကဳိက္ကြဲညား ဇာတ္လမ္းေတြကို မ႐ိုက္ခ်င္ေတာ့တဲ့ ဒါ႐ိုက္တာ ေမာင္မ်ဳိးမင္း (ရင္တြင္းျဖစ္) က “လူ႔ဘဝမွာ အလိမ္ခံ ရတာေတြက ပစၥည္းဥစၥာ အလိမ္ခံရတယ္။ ေငြေၾကး အလိမ္ခံရတယ္။ တျခား ပိုင္ဆုိင္မႈေတြ အလိမ္ခံရတယ္။ အဲဒီအထဲမွာမွ လူရဲ႕ကလီစာကို လိမ္ၿပီး အထုတ္ခံရတယ္။ ဒီဘက္ေခတ္မွာ လြတ္လပ္ ပြင့္လင္းလာၿပီဆုိေတာ့ သာမန္ ခ်စ္ႀကဳိက္ ကြဲညားေတြ မ႐ိုက္ခ်င္ေတာ့ဘူး။ အဲဒါေၾကာင့္ ဇာတ္လမ္း အထူးအဆန္းေတြ ဖန္တီးတယ္။ ဇာတ္ အဖြင့္မွာကိုက ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္ ရည္းစားထားတယ္။ အဲဒီ ရည္းစားကလည္း ေခ်ာေခ်ာေလး။ သူနဲ႔သြားတယ္၊ လာတယ္၊ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ ပါးပါး ေသာက္ၾက စားၾကတယ္။ သူႏုိးလာတဲ့ အခ်ိန္မွာ ဟိုတယ္အခန္း တစ္ခုထဲေရာက္ေနတယ္။ ေက်ာကုန္းကေန တဆစ္ဆစ္ နာေနတယ္။ လူက အားမရွိသလို ျဖစ္ေနတယ္။ မွန္ထဲမွာ ၾကည့္ လုိက္ေတာ့ ေက်ာကုန္း က ေက်ာက္ကပ္ တစ္ျခမ္း လွီးထုတ္ၿပီး ျပန္ခ်ဳပ္ေပး ထားတယ္။ သူ႔အိမ္ကို လွမ္း အေၾကာင္းၾကားတယ္။ အိမ္က မိသားစုေတြ လုိက္လာေတာ့ သူက ဆံုးေနၿပီ။ ေက်ာက္ကပ္ အခုိးခံရတဲ့ ဇာတ္ကားေလးပါ” လုိ႔ေျပာပါတယ္။ ဒါ႐ိုက္တာ ေမာင္မ်ဳိးမင္း (ရင္တြင္းျဖစ္) က ေနာက္ပိုင္းမွာ လည္း သမား ႐ိုးက်ကေန ကြဲထြက္တဲ့ ဇာတ္ကားမ်ဳိး ေတြကို ႐ိုက္ကူး သြားမွာျဖစ္တယ္လုိ႕ ေျပာပါတယ္။ ပရိသတ္ေတြက အခု ေနာက္ပိုင္းမွာ အျမင္ က်ယ္လာ ၾက ၿပီျဖစ္ၿပီး ထုတ္လုပ္သူေတြက ေငြကုန္ေၾကးက် ခံကာ တကယ္ေကာင္းတဲ့ ဇာတ္လမ္းေတြကို ႐ိုက္ဖုိ႔ လုိအပ္ေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း၊ အရင္တုန္းကလုိ ဘယ္ေလာက္ ရင္းႏွီးၿပီး ဘယ္ေလာက္ က်န္မွ ႐ိုက္မယ္ဆိုတဲ့ နည္း လမ္းေတြ ကေတာ့ သိပ္ေခတ္ မစားေတာ့ေၾကာင္း၊ အ႐ႈံးခံၿပီး ႐ိုက္ကူးဖို႔ လည္း လိုအပ္ေၾကာင္း ဒါ႐ိုက္တာ ေမာင္မ်ဳိးမင္း (ရင္တြင္းျဖစ္)က ေျပာပါတယ္။ အႏုပညာ ေလာက တိုးတက္ဖို႔ အားလံုးတက္ညီ လက္ ညီ ေျပာင္း လဲမႈေတြ လုပ္ရမယ္ဆိုတဲ့ ဒါ႐ိုက္တာ ေမာင္မ်ဳိးမင္း (ရင္တြင္းျဖစ္) က “ဗီဒီယိုက ခ်န္နယ္ေတြမွာ အလကား ၾကည့္ေနရေတာ့ ပိုက္ဆံေပးၿပီး ၾကည့္တဲ့လူ နည္းသြားတယ္။ အဲဒီေတာ့ ေစ်းကြက္ ကတျဖည္းျဖည္း ပ်က္လာတယ္။ ႐ုပ္ရွင္ ဇာတ္ကားႀကီးေတြ ဘက္ကို လွည့္ရမယ္။ ျပည္တြင္း ေစ်းကြက္ မွာပဲ လွည့္ေခြေနလို႔ မရေတာ့ဘူး။ ျပည္ပ အထိေပါက္ေအာင္ ႐ိုက္ႏုိင္မွရမယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဇာတ္ကားႀကီး ႐ိုက္ၿပီ ဆိုရင္ ခါတုိင္းလိုပဲ ဟာသကားေလးနဲ႔ ဆုိရင္ အလုပ္ မျဖစ္ေတာ့ဘူး။ အခုဆိုရင္ အႏုပညာရွင္ ဖန္တီးသူေတြဘက္က ေျပာင္းလဲ လာပါၿပီ။ ေနာက္က ေငြထုတ္တဲ့သူေတြ နဲ႔ တက္ညီလက္ညီ ျဖစ္ဖို႔ လုိတယ္။ အျမင္က်ယ္ ဖို႔ လိုတယ္။ တခ်ဳိ႕သ႐ုပ္ေဆာင္ ေတြအေနနဲ႔ ဇာတ္႐ုပ္ ေရြးတာတို႔၊ အရင္တုန္းကလို လူမုန္းသြားမွာ စိုးတာတုိ႔၊ မလွတဲ့ ဇာတ္႐ုပ္ကို မလုပ္ခ်င္ တာတို႔ အဲဒါေတြ အျမင္က်ယ္လုိ႔ လိုအပ္လာတယ္။ ႏုိင္ငံတကာ ကိုလည္း မ်က္လံုး ဖြင့္ၾကည့္ဖုိ႔ လိုတယ္။ တစ္ကားၿပီး ေနာက္တစ္ကား႐ုိက္နဲ႔ ႐ိုက္ေနလုိ႔ကေတာ့ ကိုယ့္မွာ ေလ့လာခ်ိန္ မရွိရင္ ဘာမွတိုးတက္မွာ မဟုတ္ဘူး။ ေျပာင္းတဲ့ လူေတြက ေျပာင္း သြားၿပီဆိုရင္ ေလ့လာတဲ့ လူက ေျပာင္း သြားၿပီ ဆုိရင္ သူတုိ႔ႏွစ္ေယာက္က ကြာဟေနမွာပဲ။ သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြကလည္း အိုင္က်ဴျမင့္တဲ့ လူေတြက ေလ့လာတယ္ ၊ေျပာင္းလဲဖို႔ ႀကဳိးစားၾကတယ္။ နိမ့္တဲ့ လူေတြ ကေတာ့ အလကား အပိုလိုေတြ၊ ဒီအတုိင္း အ လုပ္ျဖစ္ေန တာ ပဲဆိုၿပီး မေျပာင္းလဲဘဲ လုပ္စားခ်င္ေနတဲ့ လူေတြလည္း ရွိတယ္။ အားလံုး တက္ညီ လက္ညီ ေျပာင္းလဲဖို႔ လိုပါတယ္”လို႔ေျပာပါတယ္။
ခိုင္ေဝလြင္
By Popular Myanmar
ခိုင္ေဝလြင္
By Popular Myanmar